FANDOM

Teodor Ștefan Mocanu (n. 30 decembrie 1997, București, România) cunoscut sub numele de scenă T€O este un rapper, producător, inginer de sunet și editor video. El nu se încadrează într-un singur gen muzical și este apreciat pentru faptul că este un artist complet, pregătindu-și materialele discografice singur din toate punctele de vedere.

BiografieEdit

Teodor Ștefan Mocanu s-a născut pe 30 decembrie 1997 in București. Primul său contact cu muzica Hip-hop a avut loc în copilăria artistului, când la vârsta de 14 ani a înregistrat prima sa piesă. Acesta este într-o promițătoare relație cu o tânără, ce totodată îi este și manager.

Cariera muzicalăEdit

Primele piese lansate de T€O sunt "La Un Alt Nivel", "Droguri" și "Direct din București" pe care le-a publicat sub vechiul său nume de scenă NitroGen pe canalul său de YouTube de la vremea aceea "Nitro Official" în vara anului 2013. În același an artistul a lansat și primul său material discografic intitulat "La Un Alt Nivel".

În vara anului 2014 T€O lansează cel de-al doilea material discografic al său intitulat "Fragment Din Viață", material înregistrat, mixat și masterizat la "MB Records".

În iulie 2017 artistul lansează cel de-al treilea material discografic, intitulat "Poezie în mișcare". Acest material va fi și cel care va marca ascensiunea artistului, fiind înregistrat, mixat și masterizat în întregime de către acesta în propriul său home-studio, OverLimitRecords.

În 2018 T€O. a lansat single-ul "Pe Val" în colaborare cu HIPO, un alt tânăr artist. Acest single a fost extras de pe albumul "Independent", album ce a fost și el lansat la rândul său pe data de 26 februarie 2019. Acesta conține 13 piese.

DiscografieEdit

AlbumeEdit

  • "Independent" (2019)

MixtapeEdit

  • "La Un Alt Nivel" (2013)
  • "Fragment Din Viață" (2014)
  • "Poezie În Mișcare" (2017)